lördag 13 augusti 2011

Rostorange




Även om jag försöker hålla kvar sommarkänslan blev det riktiga höstfärger häromdagen. Visst är det lite konstigt att den fina paletten kommer från en vårkollektion?!


Jag har använt: brun, rostfärgad och äggskalsvit skugga ur Pop 'n Copper från Lancôme, Primed & Poreless Bronze Tint SPF20, Full Bloom Cheek & Lip Colour Crème i färgen Prim & Poppy från Too Faced (färgprov här), Clinique Instant Lift for Brows, UDPP, concealern Touche Èclatfrån YSL, IsaDoramaskaran Big Bold Mascara Super Volumizing, Urban Decaykajalen Bourbon och läppglans med SPF från Cliniderm.

6 kommentarer:

  1. Härligt med höstfärgerna nu tycker jag!

    SvaraRadera
  2. Det här var en himla fin kombo!

    SvaraRadera
  3. Sminkan: Tack!

    Josephine: Tack!

    SvaraRadera
  4. Jättefint. Jag börjar med längta efter höstfärger. Var i valet och kvalet om jag skulle köra öst eller sommar igår, körde på sommar dock, nästa helg blir det mörkare helt klart.

    SvaraRadera
  5. Jättesnyggt! Jag ska prova ögonprimers imorgon och jag tror jag tar inspiration från dig och kör på en orange/korall färgad skugga :-)

    SvaraRadera
  6. Emma P: Tack! Det var faktiskt riktigt kul att plocka fram paletten!

    Veronica: Tack! Det ska bli kul att se!

    SvaraRadera