lördag 20 augusti 2011

Electric Sin


Till de turkosa naglarna jag visade tidigare ikväll hade jag bland annat denna enkla tvåpennorssminkning med 24/7 glide-on eye pencil i Electric och 24/7 glide-on Shadow Pencil i Sin från Urban Decay. Tyvärr måste jag säga att den senare inte sitter så bra som man kunde önska, iallafall inte utan skugga över.


Även om det var "en enkel tvåpennors", visade det sig att jag använt en del grejer: Too Faced The Bronzed & The Beautiful - French Riviera Edition (färgprover), Tint SPF20, Laura Mercier Tinted Moisturizer SPF 20, Lancôme Effacernes Concealer, UDPP, Baked to Last i Coral från The Body Shop, nya IsaDora-maskaran Big Bold Mascara Super Volumizing Clinique Instant Lift for Brows och Lip Nectar Honey Bunch.

2 kommentarer:

  1. Ibland är det fint att matcha såhär, speciellt om det bara är lite smått :)

    SvaraRadera
  2. Honi: Ibland matchar jag nog lite väl mycket, nästan på gränsen till Cher i Clueless :)

    SvaraRadera