måndag 8 augusti 2011

Dagens öga Cool Browns



Igår provade jag IsaDoratrion Cool Browns (färgprov här!). Sminkningen är gjord i bilen och sedan fotograferad i sista kvällsljuset. Jag tycker att den höll bra (UDDP under), med tanke på att jag tillbringat större delen av dagen utomhus i regn.


Utöver trion använde jag bland annat rouget från Forest Groove, Fresh Rural, Urban Decaykajalen Stash och läppglans från Lumene.


Här ser ni glosset på! Wild Rose Lipgloss ingår i sommarlooken Summer Delight. Glosset, utan färgnamn, är mjukt och skönt, men lite väl neutral i färgen för min smak. Jag föredrar min korallfärgade variant av samma gloss från förra året.

13 kommentarer:

  1. Ser fint ut. Var skuggorna bra tycker du?

    SvaraRadera
  2. Fint!
    Nu blev jag frestad att köpa även den paletten...

    SvaraRadera
  3. Jättefint, läpparna ser superfina ut :) neutralt funkar fint till brunt.

    SvaraRadera
  4. I bilen? Den sminkningen? I am impressed! =)

    SvaraRadera
  5. Emma P: Tack! Skuggorna är jättebra! Lättblendade, välpigmenterade och mjuka. Kanon!

    Lotta: Tack! Sorry :)

    Honi: Tack! Ja, det funkar egentligen helt ok. Jag är bara mer sugen på kanlligt nu.

    Blowfish: Tack!

    Fru Vesa: Det var inte jag som körde :)

    SvaraRadera
  6. Läppglanset ser riktigt fint ut =)

    SvaraRadera
  7. Linda: Tack!

    Sminkhörnan: Tack! Kul att så många tyckte det trots att jag inte var så förtjust själv :)

    Roxcat: Tack!

    Josephine: Tack! Jag också!

    SvaraRadera
  8. Åh, den paletten ska jag nog slå till på, längtar till v 34! Det är mindre skimmer i Cool Browns än Precious Pearls väl, eller är det bilderna/datorskärmen som lurar ögat?

    SvaraRadera
  9. Fröken Frodig: Oj, svårt att svara tvärsäkert på... Det är nog lite mindre i CB.

    SvaraRadera