torsdag 21 juli 2011

Önskepaletter #3: Urban Decay 15-Year Anniversary Palette


Nu har vi spanat på Stila och Too Faced i önslepalettskategorin. Ett annat givet märke här är ju naturligtvis Urban Decay. Höstpaletten 15-Year Anniversary Palette väcker omedelbara habegär. Det allra bästa är att alla de 15 skuggorna är helt nya!

Här är namn och beskrivningar: Deeper (deep shimmery golden brown), M.I.A. (soft shimmery dark brown), Ace (dark gunmetal shimmer), Blackout (darkest, most saturated black), Half Truth (shimmery smoky purple), Tainted (pale matte purple with golden shimmer), Junkshow (bright pink w/fuchsia shift), Omen (shimmery metallic bright purple w/blue shift), Evidence (deep metallic blue), Deep End (bright teal shimmer), Midnight Rodeo (medium metallic brown w/silver and gold glitter), Midnight 15 (oyster pearl w/silver glitter), Vanilla (shimmery white gold), Flow (soft peach shimmer), Chase (metallic bright bronze).

Jag är extra glad för att det faktiskt handlar om nya skuggor, och inte bara Midnight Cowboy avigt och rätt. Att det inte följer med en Zero-kajal stör mig inte heller. Evidence och Flow låter som gjorda för mig. Vilka skuggor blir ni extra sugna på?

10 kommentarer:

  1. Men vad fin! Skulle kunna tänka mig alla skuggor, men Evidence är helt i min smak!

    SvaraRadera
  2. Den är hur fin som helst dock gilar jag nog min Naked palette bättre :)

    SvaraRadera
  3. Deep end. Jag dreglar ta mig 17!

    SvaraRadera
  4. Ace ser grym ut, men jag tror att jag har en liknande i min Balmbini-palett... hihi.

    SvaraRadera
  5. Tycker den där paletten verkar vara så fin! :D

    SvaraRadera
  6. Haha, ännu en palett som står på shoppinglistan.. kommer bli ruinerad.. Och önska! Öven efter att vi åkt.. kommer ju köpa ipad så kollar mailen hela tiden, telen inte lika ofta.=)

    SvaraRadera
  7. Josephne: ja, visst ser den fin ut!

    Emma: Skönt för din plånbok :)

    Mrs Data: Samma här...

    Ninni: Den paletten är också väldigt fin!

    Wysteriia: Ja!

    Basteth: Åh, undrar om denna kommer medan ni är där... Mejla kommer. Ha det riktigt riktigt gott!! Största kramarna!

    SvaraRadera
  8. Den här är jag supersugen på, hoppas den kommer gå att få tag på! Tainted, Junkshow, Omen, Deep End och Flow är nog de skuggor jag är mest nyfiken på.

    SvaraRadera
  9. Jag vill också ha den! Men just nu får man ju sälja en arm för den, typ... Får väl se om det blir ett köp framöver,nu är den lite för dyr, jag gillar mina armar:)

    SvaraRadera
  10. Roxcat: Hoppas, hoppas att vi kan få tag i den!

    Emma P: Förr eller senare måste den väl dyka upp i brittiska webshoppar? Vi får hålla tummarna!

    SvaraRadera