måndag 11 juli 2011

Pink Rockstar



Så olika en sminkning kan se ut i olika ljus! Idag har jag jobbat mig blå även om om sminket går i lila. Tur att det bara är en vecka kvar!


Dagens skuggor, lila och rosaguldig, kommer också ur Brandied Bronze från Clinique, kajalen är Rockstar från Urban Decay, tjocka mumsiga läppennan är Clinique Chubby Stick i Mega Melon, bonzern är Indian Summer från Lumene (färgprov här) och rouget är Full Bloom Ultra Flush Powder Blush från Too Faced t i nyansen Who's your Poppy, favorit just nu.

4 kommentarer:

  1. Fint! :-) Jag tycker Lumenes sommargrejor ser jättefina ut, fast jag köpte ju en bronzer nyss så har inte kostat på mig något där.

    SvaraRadera
  2. Fin sminkning och fina produkter! Jag har också jobbat mig blå och har två veckor kvar:(

    SvaraRadera
  3. Jag kanske är extremt efter men vad jobbar du med? :)

    SvaraRadera
  4. Ninni: Tack! Man kan ALLTID ha en extrea bronzer :)

    Emma P: Tack! Usch, två! Vad jobbigt :(

    Emelie: Jag pratar inte så mkt om mitt jobb här, så du är inte alls efter :) Jag är logoped på barnhabiliteringen och barnneurlogen. Här kan man se lite mer om vad en sån gör: http://blogopederna.blogspot.com/ Om man vill :)

    SvaraRadera