torsdag 7 juli 2011

Kush och Electric


Idag bestod min sminkning endast i rouge och maskara, så vi tar en titt i arkivet istället. Denna sminkningen hade jag för någon vecka sedan. Om jag inte minns fel hade jag inspirerats av en sminkning hos Fröken Rosa.



Längs övre fransraden har jag Green Card från Make up Store och skuggan Kush ur Book of Shadows vol III från Urban Decay. Som highlighter under brynbenet har jag IsaDora Eye Focus Single Eye Shadow i Champagne. UDPP agerar skuggbas och kajalen Electric (också från Urban Decay) ligger längs med undre fransraden.


På bilden saknas kindmejken, men jag vill minnas att det var The Bronzed & The Beautiful - French Riviera Edition som stod för den.

7 kommentarer:

  1. Damn, den var riktigt fin!

    SvaraRadera
  2. Vad snyggt det blev1 Gillar den gröna skuggan vid övre fransraden.

    SvaraRadera
  3. Somrigt och glatt och jag håller med Carina att den gröna färgen är dunderhärlig!

    SvaraRadera
  4. Åh vad fint! Jag gillar när du har färg undeer ögat, det ger så vacker inramning! Sommarhärliga färger!

    SvaraRadera
  5. Emelie: Tack :)

    Carina: Tack!

    Ninni: Tack! Den är en favorit :)

    Sminkan: Tack! Jag får våga lite mer framöver :)

    SvaraRadera
  6. Titta så fint det blev på dig!

    SvaraRadera
  7. Des: Tack! Och tack för inspirationen :)

    SvaraRadera