fredag 29 juli 2011

Aloha Blue + Flipside



Här har vi gårdagens öga! Enkel med färgglad eyeliner, min standard. Eftersom det är hög tid för mig (nu på eftermiddagen när jag skriver) att börja preppa för kvällen får det bli mer text imorgon förmiddag. Ha en härlig fredagskväll så länge!


Här är bas till feja, ögonlock och fransar: Clinique Pore Minimizer Refining Serum, Laura Mercier Tinted Moisturizer SPF 20, UDPP och Clinique Lash Building Primer.


Här har vi färg till ögon och kinder. Ljusa skuggan IsaDora Eye Focus Single Eye Shadow i 33 Champagne, Aloha Blue från Lancôme, IsaDora Glow Stick Bronzer i Bronze Kissed, Three-Dimensional Supermascara Blue från Collistar, concealern Touche Èclatfrån YSL, Clinique High Impact Mascara, Clinique Instant Lift for Brows och kajalen Flipside från Urban Decay.

4 kommentarer:

  1. Du och dina flipsidemejker kommer att få mig att klicka hem en likadant.. det är så tjusigt! =)

    SvaraRadera
  2. Anna: Tack! Flispide rekommenderas verkligen :)

    SvaraRadera
  3. Inser att jag fortfarande saknar Flipside i min samling.. jättefint!

    SvaraRadera
  4. Roxcat: Tack! Den är en riktigt hit!

    SvaraRadera