tisdag 12 juli 2011

LOTD: MAC Ever Hip


Precis som Lina gissade var det Ever Hip som fick följa med mig hem från MAC idag. Det är en alldeles underbar färg!



Ever Hip är faktiskt mitt allra första MAC-stift. Hylsan är fin och stilren, men lite synd är det att jag inte fick fatt på den förra gången, från den fina kollektion Give me Liberty of London and MAC .


Här ser ni fina stiftet på. Jag började faktiskt på en liten jämförande swatch med andra liknande stift jag har, men nu är det på tok för sent för mig för att blogga upp de bilderna. Det kommer senare!

14 kommentarer:

  1. Färgen var fin och passade dig :)

    SvaraRadera
  2. Jag är väldigt sugen på Ever Hip och försöker klura ut om det verkligen är värt att jaga fatt på.
    Ser supersnyggt ut på dig i alla fall!

    SvaraRadera
  3. Emelie: Tackar :)

    Lina: Tack! Det är otroligt fint! Ut och jaga ! :)

    SvaraRadera
  4. Sv: Ja jag har en dille på grönt just nu! Så holly jolly pryder mina naglar för tillfället :)

    SvaraRadera
  5. Det var en väldigt söt och fin färg som passar dig väldigt bra!

    SvaraRadera
  6. Oj va snygga läppar du har! Och superfin färg på stiftet :)

    SvaraRadera
  7. Jättefint verkligen, är lite sugen själv.

    SvaraRadera
  8. Vilken fin nyans! Hmm.. ska jag ha fler läppstift nu? =)

    SvaraRadera
  9. Emelie: Det ska bli kul att se den på!

    Lotta: Tack snälla du!

    Emelie: Tack så hemskt mycket!

    Tina: Tack!

    Ninni: Tack!

    Roxcat: Tack! Jag svara "ja" på den frågan :)

    Josephine: Tack!

    Sminkhörnan: Tack!

    SvaraRadera
  10. Jättefin färg, som verkligen passar dig superbra. Har använt MAC i flera år, och det är verkligen ett kanonmärke, alla läpp produkter håller hur länge som helst!

    SvaraRadera