tisdag 5 juli 2011

Satin Sheets, Honeymoon och Heaven


Igår piggade jag upp mig i det kvava gråmulna vädret med lite grönt.


Jag använde Honey Bronze Bronzing Powder från The Body Shop Honey Bronze (färgprover/swatches här), skuggorna Satin Sheets, Honeymoon och Heaven ur Eye Love Eye Shadow Collection från Too Faced, kajalen Stash från Urban Decay, Clinique High Impact Mascara, concealern Touche Èclat från YSL (ej i bild), Clinique Instant Lift for Brows, Quick Blush från samma märke i Peach-in-a-pinch och Too Faced Shadow Insurance.

4 kommentarer:

  1. Grönt är alltid fint tycker jag! :)
    /Emelie

    SvaraRadera
  2. Supersnyggt, älskar den tonen av grönt som du har lite khaki/guldgrönt så där!
    Har funderat på att köpa paletten men eftersom jag har Romantic Eye och Neutral eye så känns det lite onödigt att köpa den. Blir ju bara fyra skuggor som jag inte har.
    Funderar däremot om jag inte ska ta och köpa deras Smokey eyes paletten, den ser så fin ut.

    SvaraRadera
  3. Skimrigt och alldeles underbart!

    SvaraRadera
  4. Emelie: Tack! Det tycker jag också :)

    Lina: Tack!
    Lurigt palettdilemma! Jag känner likadant med Romantic Eye... Smokey Eye ser ju ockdå enormt fin ut. Jag är sugen på den också! Inser att jag inte riktigt hjälper till med detta, men men :)

    Ninni: Tack :)

    SvaraRadera