tisdag 16 november 2010

Höstpaket till vinterhuden från Cliniderm


Lagom till vinterkylans intåg lanserar Cliniderm en ny kurprodukt för läpparna, nämligen Lip Repair. Lip Repair är en del av Cliniderms Skin Protection System och ska ge fukt och vård till torra läppar med hjälp av antioxidanten Q10 och Vitamin E. Jag har fått ett exemplar att testa, och det ska jag genast ta itu med, eftersom mina läppar börjat bli rejält torra! Lip Repair är oparfymerad och kostar 89 kr. Vill ni läsa mer om den föreslår jag att ni kikar in hos Cliniderm själva, eller hos P'ssion som redan presenterat produkten väldigt bra och informativt här.

Jag fick också med ett exemplar av Barrier Repair och Velvetly Smooth Cleansing Oil för testning. Krämen har jag testat tidigare, den är perfekt till vintern! (Spana in recensionen här.) Rengöringsoljan är ny för mig, men jag har varit nyfiken på den länge. Recensioner kommer givetvis så fort jag hunnit testa!

Jag har testat flera av produkterna ur Cliniderms sortiment och hittat några riktigt stjärnprodukter. Här kan ni läsa vad jag tyckte sammanfattningsvis, och klicka vidare till enskilda recensioner.

4 kommentarer:

  1. Ser fram emot din test av nagellacket! :)

    Det är så olika vad vi bloggare kan tycka och känna om ett och samma nagellack, är riktigt nyfiken på vad du tycker om det.

    SvaraRadera
  2. Jag testade Barrier Repair förra året, men då den innehåller sheasmör passar den inte min hy alls. Rengöringsoljan är jag också nyfiken på!

    SvaraRadera
  3. Jag stod och höll i läppkrämen i går men var osäker på om den verkligen skulle hålla det den lovade. Får kika runt lite mer i bloggvärlden innan jag slår till!

    SvaraRadera
  4. Carina: Ja, det är intressant hur olika produkter ter sig för olika personer =)

    Des: Aha, den funkade förvånansvärt bra för mig! Mer om rengöringsoljan kommer!

    Språkvårdaren: Den verkar riktigt lovande (jag har använt den idag!). Jag återkommer med mer info så snart jag testat!

    PS. Vilken lovande signatur du har, din blogg måste jag spana in! DS.

    SvaraRadera