söndag 21 november 2010

Beautiful Blogger Award


Beautiful Blogger Award har nog vandrat omkring här ett varv tidigare, men när jag till min stora förtjusning fått den igen av inte mindre än tre fantastiska bloggerskor ville jag ändå svara! Tusen tack, Sötsur, Käthe och Past Present Future! Här kommer då sju små fakta om mig:
  1. Jag kan knappt vänta med att få sätta upp julstjärnor och adventsljusstakar i vårt nya hus. När får man börja?
  2. Tidigare i mitt liv har jag alltid sjungit i kör, men slutade när jag började jobba. Jag saknar det, särskilt vid jul!
  3. Jag drömmer om att starta eget.
  4. Min sambo och jag går i ständiga hundskaffartankar. Just nu väntar vi förstås mest på att han ska tillfriskna först!
  5. Kanske, kanske lyckas jag, mamma och syster ta oss till NY igen i vår. Det är så mycket strul med jobb och studier ibland när man ska resa!
  6. Jag är kontrollfreak och slarvig samtidigt. Mycket dålig kombination!
  7. Jag har en tävling där man kan vinna en tub Barrier Repair från Cliniderm rullandes i bloggen som avslutas vid midnatt ikväll. Missa inte!

3 kommentarer:

  1. Grattis till awarden. Förstår att du saknar kören till jul - finns det något mysigare än att sjunga julsånger?

    SvaraRadera
  2. Ha ha...nr 6 känner jag igen mig i ;)

    SvaraRadera
  3. Beatrice: Nej tack, men tack ändå!

    Shamrock: Tack! Instämmer om julsångerna, jag får helt enkelt sjunga lite i duschen så länge =)

    Linda: Skönt att höra att jag inte är ensam =)

    SvaraRadera