söndag 8 juli 2012

Tio tomma #6

Nu är det dags för tio tomma igen! Bilderna blev visst inte helt hundra, men det är för sent att göra något åt nu, när själva fotoobjekten hamnat i återvinningen. På bilden ovan ser ni:
  • Alchemic Copper Shampoo och Alchemic Copper Conditioner från italienska salongsmärket Davines. Min recension finns här
  • Underbara handkrämen Lemony Flutter från Lush.
  • Bronsern Sublime Bronze från L'Oréal.Bra och lättanvänd!

  • Söt minihandkräm med häst på från H&M.
  • Moisture Surge från Clinique. Bra att den tog slut så jag kunde hugga in på nya förbättrade Moisture Surge Intense Skin Fortifying Hydrator som jag köpte i vintras!
  • En liten UDPP. Jag gillar de små, de känns mer hygieniska.
  • Väteparoxid till frans och brynfärg från Depend. När jag behövde ny hittade jag ingen refill, utan tvingades köpa ett helt nytt set. Störigt.
  • Maskaran Silfr från IDUN Minerals. Kanonbra. Erbjudande på den just nu!
  • Clinique High Impact Mascara, en annan favoritmaskara.

6 kommentarer:

  1. Lemony Flutter har man svårt att vara utan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag hade t o m en burk på lager att plocka fram :)

      Radera
  2. Jag har en lemony flutter som är halva kvar och vill kasta den. Någon som vill ha?

    SvaraRadera