måndag 23 juli 2012

Clinique Quickliner for Eyes Intense


En av Cliniques kajaler, Clinique Quickliner for Eyes, har uppdaterats till Quickliner for Eyes Intense. Det är trevliga nyheter tycker jag, eftersom det är favoritpenna hos mig sedan mer än tio år tillbaka (!). Pennan är uppskruvingsbar och har en praktisk sudd i andra änden. Den uppdaterade versionen ska ge ännu mer färg och ha lång hållbarhet (12 timmar).

Quickliner for Eyes Intense finns redan i butik och kostar 175 kr här i Sverige. Fyra färger finns än så länge, Intense Chocolate, Intense Ivy, Intense Black och Intense Charcoal

Färgutbudet är enda haken för mig, färgen jag kört med i mer än tio år, Smokey Brown, verkar inte finnas med i nya gänget. Det är den perfekta bruna nyansen, utan ett uns rött i sig. Jag får ge mig ut till en Clinique-disk och spana efter den! Om den utgått är det trist, men samtidigt är jag himla nyfiken på att prova de nya kulörerna, Intense Chocolate, Intense Ivy och Intense Charcoal skulle säkert trivas hemma hos mig allihop!

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera