tisdag 3 juli 2012

Blue Sea, Archipelago och Autumn Sky

Här har vi ett öga till med två av de nya Lumeneskuggorna (och en gammal). Först har jag lagt mörkblå Blue Sea i yttre v:et och tonat den in över ögonlocket med Archipelago, sen lade jag tunt med Autumn Skyi inre ögonvrån och upp mot brynbenet.

Dagens gunk i urval: Precision Mascara från IsaDora (recension här), Blueberry Long-Wear Crystal Eyeshadows från Lumene (färgprover här), 24/7 glide-on eye pencil i Deviant från Urban Decay och Superfine Liner For Eyes från Clinique i 02 Midnight.

24 kommentarer:

  1. Underbart! Just de här nyanserna av blått tycker jag är väldigt fina! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Det tycker jag också :)

      Radera
  2. Underbart färgglatt och fint, verkligen härligt tryck i det blåa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, jag blev riktigt nöjd :)

      Radera
  3. Åh! Stork LAJK på den! Läckert!

    SvaraRadera
  4. Sååå snyggt! Härliga blå färger!

    SvaraRadera
  5. alltså, jag menar inte att du inte alltid är fin, men det här var i min smak. Du vet, blått!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ha, ha, jag förstår hur du menar :) Blått är så fint och det är ju roligare än bara neutrala varianter.

      Radera
  6. Åh men vilken härlig nyans :D

    SvaraRadera
  7. Jädrars vad fint! Det är så kul att du vågar färg!

    SvaraRadera
  8. Wow! Blir mer och mer inspirerad att fixa mina färggranna EOTDs i helgen, när jag tittar på dina fina bilder! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tak, vad roligt att höra! Jag ser fram emot färgglatt från dig :)

      Radera
  9. Fröken Frodig5 juli 2012 kl. 22:08

    Skitsnyggt! Härlig klarblå färg, jättefint :)

    SvaraRadera
  10. Åh, vilken hærlig blå sminkning :) Mycket fint!

    SvaraRadera