onsdag 18 juli 2012

Clover Field

Idag har jag firat första semesterdagen med en ganska starkt rosa sminkning. Jag är precis lite för mesig för att sporta så mycket rosa på jobbet, men jag blev ganska nöjd med resultatet här hemma. Den rosa skuggan heter Clover Field och får mig att tänka på Emma och Blowfish, som ofta är så fina i just rosa. 

I dagens: Honey Bronze Bronzing Powder (färgprover) från The Body Shop, Mini Hi-shine Lippgloss i Go Play från Lily Cole Cruelty Free Make Up från samma märke (LOTD kommer), Lumenes Blueberry Long-Wear Crystal Eyeshadows i 28 Autumn Sky och 29 Clover Field (färgprover!), Full Bloom Cheek & Lip Colour Crème i färgen Sweet Pea från Too Faced, splitter nya Dynamic Lash Growth Mascara från IsaDora, Superliner Brown Eyes Luminizer från L'Oréal Paris, UDPP, och Superdefense SPF 20 Age Defense Eye Cream från Clinique. Den sistnämnda är så himla bra att jag ofta kan skippa concealer nu på sommaren. Kanon!

9 kommentarer:

  1. Du passar ju jättebra i rosa! :) Och tack så mkt för länkningen, bra start på dagen!! <3
    Hur mår magen? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack!

      Magen mår bra, tack! Den börjar kännas lite tung, men mest är det bra :)

      Radera
  2. Clover Field var riktigt fin :D

    SvaraRadera
  3. Gud vad sött! Riktig prinsessminkning. Gilla!

    SvaraRadera
  4. Oj vad snyggt med rosa!

    SvaraRadera