fredag 6 juli 2012

Holofredag med Sally Hansen

Dagens holofredag blir tyvärr inte bättre än såhär. Eftersom jag har fullt upp med valppassning är jag nöjd med att iallafall lyckades lacka ena handen, men det hade ju varit roligare om solen velat titta fram till fotona.

Ruby Diamond från Sally Hansen som jag fick äran att köpa av Cactus härom veckan är bra mycket finare än vad mina bilder visar, men så blir det ibland. Lacket har utmärkt täckförmåga och är lättmålat och trevligt på att sätt och vis.


Länkning utlovas senare mellan kiss/bus/gos-passen. Tills dess, ha en trevlig fredagskväll och njut av min skrytbild på underverkets första möte med ett koppel! Uppdatering; nu kommer länkarna:
Vanish Varnish
Cactus
Colorize Me
Lacky Corner

Mrs Data
Vacker & Underbar
BeautybyJenny
Sminkan
Emma

21 kommentarer:

  1. Oj, vilken underbar sötnos! Jag är med denna fredag med ett chunky holo :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)

      Din chunky-kombo var jättefin!

      Radera
  2. Det var fint! Synd bara att solen inte är i närheten, jag fick nästan inga bra foton på mitt lack. Det kommer upp ikväll om jag hinner, ska fira syrran som fyller 20 idag!
    Och vilken söt valp ni har skaffat! Hoppas på mycket bilder av honom i framtiden! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det borde vara lag på sol på holofredagar :)

      Det kommer säkert fler bilder, jag kan inte låta bli!

      Radera
  3. Åååå så söt! Vad avundsjuk jag blir, jag vill också sitta valpvakt!
    Ja, det är ett trevligt lack, enda felet det hade var att det är rosa ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Rosa är inte min favvo heller, men jag har inte så många rosa holosar, så hos mig satt det fint.

      Vi är inte bara vakter, utan ägare! Jag kan knappt fatta att det är sant :)

      Radera
  4. Fruktansvärt fint. Jag är ju inte så inne på rosa, men jag blir så godissugen av detta. Och vaaaalpeeeen, lille söte då!
    Jag är med idag igen, dock med lite halvdåliga bilder. Solen lyckas alltid vistas någon annanstans på fredagar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, dubbelt upp :)

      Kul att du är med, vi får hoppas på mer sol kommande fredagar!

      Radera
  5. Men Guuud va söt!!! Får man fråga vad underverket heter?
    Ja lacket var ju fint också...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)

      Underverket heter Snappo. Vi är helt betagna :)

      Radera
  6. Söta lilla valpen! Känns att det krävs ett litet valpinlägg alltså. :)

    Och skitväder på holofredag - inte okej!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan nog bli en del sådant framöver :)

      Nej! Skitväder inte okej!

      Radera
  7. Awww! Sötaste valpen! Helt bedårande!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja! Jag är kär <3 Underbar med ett litet djur! Min familj är allergisk, så jag är uppvuxen med extrem husdjurslängtan och kassa substitut i form av eremitkräftor och akvarie...

      Radera
  8. Sötsötsötsötsöt!! Och fint lack också ;-)

    SvaraRadera
  9. Vackert lack supersöt jycke, och jag är med, holo med rött :)

    SvaraRadera
  10. En hundbaby!!! Åh så söt, helt sanslöst! Vad heter han? Du kanske har skrivit det innan men jag tenderar att kolla på bilerna och läsa slarvigt som regel...Lacket är jättefint, jag gillar verkligen mitt, önskar att jag hade köpt fler när de var billigare... Solbristen är urtrist när man ska visa holo, har fortfarande inte fotat det lacket jag faktiskt bär...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Han är så söt att man blir alldeles vimmelkantig :) Han heter Snappo, vi har velat lite, men nu är det bestämt.

      Radera