fredag 6 juli 2012

Lily Lolos sommar 2012

Brittiska mineralmärket Lily Lolo frestar med naturliga strandinspirerade toner till sommaren 2012. Det befintliga sortimentet utökas med rougen Beach Babe och Surfer Girl (195 kr) och ögonskuggorna Sand Dune och Black Sand (130 kr).

Beach Babe är ett matt rouge i varm persikoton, ögonskuggan Sand Dune är semimatt persikobeige, Surfer Girl beskrivs som kallt rosa och matt, medan Black Sand är matt och mörkt brun.

Surfer Girl och Sand Dune har landat hos mig för närmre påseende. Eftersom jag har ett helt gäng Lily Lolo-rouge som jag är väldigt nöjd med ska jag försöka fixa ett litet färgprovskalas så ni får se dem alla tillsammans.

Här till vänster ser ni en hastig swatch med Surfer Girl och Sand Dune i mulet väder så länge. Sand Dune ser verkligen ut att vara den perfekta ögonskuggan!

Lily Lolo finns att köpa bland annat hos Brallis, Eleven och Nelly.

8 kommentarer:

  1. Mmmm.... Surfer girl ser fint ut. Tror jag har ett TBS-rouge i nästan samma nyans, blir sugen på att ta fram det.

    SvaraRadera
  2. Som du säger, Sand Dune ser perfekt ut! Och rouget Beach Babe ser också intressant ut! :)
    Färgprovskalas hade varit kul!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi får se när jag lyckas med det :)

      Radera
  3. Beach Babe ser grym ut, ett sånt skulle jag vilja ha...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det verkar vara den perfekta nyansen med perfekt skimrighet!

      Radera
  4. Ska bli kul med swatchkalas! =)

    SvaraRadera