måndag 2 juli 2012

Sundance och Bronzed Twig

I fredags kände jag mig krämsugen, och krämade på (ha, ha, man har inte roligare än man gör sig en måndagskväll med för lång tid kvar till semestern...) med mina pyttesmå men ack så dyra tuber från Bare Minerals. Dyra, som sagt, men bra. Sitter som berget oavsett fuktig värme, åskväder med mera.

I dagens: rouget Baked to Last i Coral från The Body Shop, IsaDoras Glow Stick i färgerna Bronze Kissed 09 Gold Vanilla (färgprov här!), UDPP, Dark Under Eye Concealer (recensioner här!) från Lumene, Precision Mascara från IsaDora (recension här), Perfect Eyes Waterproof Eye Liner i Perfect Brown från Too Faced och Prime Time Primer Shadow i Sundance och Bronzed Twig från Bare Escentuals (färgprover här!).

Även om skuggorna är kräm, har jag applicerat dem ungefär som jag brukar. Det var faktiskt lite av en utmaning att göra en tre-skuggs-look med lillfingret som enda redskap...

6 kommentarer:

  1. Den utmaningen klarade du hur bra som helst! Snyggt!

    SvaraRadera
  2. Håller med Lotta! Det blev väldigt fint! :)

    SvaraRadera
  3. Jag bara älskar de där tuberna, jag har ju köpt både den grå och den lila i fullstorlek för jag vill inte vara utan dem. Den lila kunde dock ha haft lite mer täckning.

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är verkligen bra! Det var tack vara dig jag slog till på dem :)

      Radera