onsdag 18 juli 2012

Nyhet! IsaDora Dynamic Lash Growth Mascara & Dynamic Lash Growth Serum

I vecka 30 lanserar IsaDora två fransförlängande nyheter, nämligen  Dynamic Lash Growth Mascara och Dynamic Lash Growth Serum. Båda produkterna kostar 189 kr styck och innehåller polypeptider och diverse vegetabilska extrakt som ska öka cirkulationen runt fransarna, deras tjocklek och stärka dem så att de bryts i mindre utsträckning.

Svarta Dynamic Lash Growth Mascara ska användas dagtid och ofärgade Growth Serum nattetid. Redan efter 15 dagar ska man se effekt. En studie där produkterna jämförts med placebomaskara visade en fransförlängning på 20% och att tillväxten av fransar ökade med 169% (oj, mycket!).

Jag är alldeles rysligt nyfiken och kommer att inleda testningen pronto. Passar desutom bra då nuvarande favoriten IsaDora Precision Mascara (recension här) med liknande borste är på upphällningen. Ska genast gå och fotografera "före-bilderna".

2 kommentarer:

  1. Detta tycker jag ska bli spännande! Min mamma har förbaskat små, korta och klena ögonfransar så jag tycker att det ska bli kul att se om detta kan vara något för henne. Dessutom tycker hon om Isadora väldigt mycket!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken bra idé! Min mamma kan också behöva tips om denna :)

      Radera