söndag 5 september 2010

Pyton?


Det har blivit en hel del graffitiklor på sistone, men man vill ju prova igenom dem alla! Här har jag målat mörkgröna IsaDora Gaffiti Nail Top 806 Subway Green över Mavalas ljuvliga Electric Green.




Resultat blir fortfarande skiftande, men det tycker jag är kul. Här på högerhandens naglar blev det nästan lite reptilmönstrat! Än så länge har jag grönt, blått och svart graffitilack. Frågan är om jag ska hålla där, eller om jag ska ge efter för samlarmanin och skaffa även gult, rosa och vitt...



De gröna klorna förfärdigades hos frisören i fredagseftermiddags. Hon var nyfiken och vill se resultatet. Efter klippning och lackning blev det fika på stående fot i Saluhallen, sedan fredagsshopping. Bästa sortens fredag!

13 kommentarer:

  1. Det var en riktigt snygg färgkombination tycker jag

    SvaraRadera
  2. Riktigt coolt :) Påminner mig om sköldpaddans skal faktiskt!

    SvaraRadera
  3. Cool kombo! Den känns lite "ödlig", haha! :-)

    SvaraRadera
  4. Väldigt läcker kombination!

    SvaraRadera
  5. Reptil är direkt vad jag också tänker på. Fräckt!!!

    SvaraRadera
  6. Shamrock: Tackar!

    Honi: Tack! Ja, det är såklart sködlpaddsskal det liknar, det har du rätt i!

    Josephine: Tack!

    Nailtastic: Tack! Jag kände mig lite mitt-i-naturen om klorna =)

    Emma P: Tack!

    Des: Tack =)

    Sminkhornan: Jag också, visste inte riktigt vilken, bara ;)

    SvaraRadera
  7. riktigt coolt, en av de läckrare jag sett med dessa lack som faktiskt annars inte alls lockar mig! har totalt köpdissat dem :P

    SvaraRadera
  8. Klart du ska ha gult, rosa och vitt. De är bättre att måla med än grön och blå alla fall.

    SvaraRadera
  9. Linda: Tack! Ah, köpdissa! Sjukt bra ord! Det borde jag använda (och göra) oftare =)

    Sminkan: Nej, uppmuntra min inte nu, då kanske jag rusar till H&M/Kicks imorn ;) Men de är alltså lättare att måla med, säger du...

    SvaraRadera
  10. Gud vad läckert. Jag har "köpdissat" grafittilacken också, men nu blev jag plötsligt sugen...

    SvaraRadera
  11. Lacky: Tack! Det är inte för sent =)

    SvaraRadera