fredag 17 september 2010

Superbalanced Powder Makeup hos mig!



Hur glad blir man när man får paket från Clinique?! Jätteglad! Jag har varit så extremt nyfiken på deras nya mineralfoundation Superbalanced Powder Makeup spf 15 Mineral Rich Formula och nu väntade den i brevlådan när jag kom hem från jobbet. Bästa sättet att inleda fredagskvällen!

Superbalanced Powder Makeup SPF 15 Mineral Rich Formula finns i butikerna från och med den 20 september och finns i 4 nyanser. Rekommenderat pris är 350 kr.


Jag fick den ljusaste nyansen (av dem som finns i Norden), 02 Natural. Den verkar passa bra så långt! Vill ni läsa mer om produkten, spana in mina tidigare inlägg.)

8 kommentarer:

  1. Ska bli spännande att höra vad du tycker om den :)

    SvaraRadera
  2. Nämen! Fick du den! Vad superhärligt! Jag är jättenöjd med min hittills. Känns fräscht att den river nytt för varje användning och så är den lättapplicerad.

    SvaraRadera
  3. Vad spännande :) har också velat testa den! Så det blir kul att se vad du tycker!

    SvaraRadera
  4. Spännande! Ska bli kul att höra om sen! :)

    SvaraRadera
  5. Vilken trevlig överraskning!

    SvaraRadera
  6. Andréa: Jag lovar att dela med mig =)

    Ninni: Ja! Jag blev extremt glad =) Den verkar väldigt bra! Lovande att du gillar din också!

    Honi: Ja! Jag är också nyfiken!

    Josephine: Jag lovar att återkomma i ämnet =)

    Des: Ja :)

    SvaraRadera
  7. Ohh vad kul att komma hem och hitta en sån i bravlådan! Ska bli kul att höra vad du tycker om den!

    SvaraRadera
  8. Lina: Det gjorde min dag, absolut =)

    SvaraRadera