söndag 19 september 2010

Dagens dubbel - del 1


Igår var jag sugen på att hugga in på nya pudret och sminka mig lite, trots friluftsaktivitet. Jag sminkade mig i bilen, så det fick bli snabbt och enkelt! Denna sminkningen utgjorde sedan en riktigt bra grund inför min lördagskvällssminikning. Här ser ni vad jag använde mig av på dagen:


Superbalanced Powder Makeup spf 15 Mineral Rich Formula från Clinique, Quick Blush i Peach-in-a-Pinch, All About Eyes Serum, YSL Touche Èclat, IsaDora Waterproof Cream Eye Shadow i Pink Apricot, High Impact Curling Mascara och Quickliner for eyes i o2 Smoky Brown.

Kvällssminkningen kommer om en stund!

3 kommentarer:

  1. Haha, undrar vilket märket som ligger bra till hos dig... ;-)

    SvaraRadera
  2. Superfint och vad spännande med nya pudret!

    SvaraRadera
  3. Ninni: Ha, ha ;-) Det är ungefär som vanligt =)

    Emma P: Tack! Jag lovar att berätta mer om det! Ska försöka ta några vettiga bilder där man ser hur det funkar också =)

    SvaraRadera