lördag 4 september 2010

Lite fredagsshopping


Igår slog jag äntligen till på dessa ljuvliga gobitar från Lumene. Jag har vetat att jag ville ha dem ända sedan de kom, men ibland behöver jag en lite klubbrabatt för att komma till skott. Kan tyckas att det är lite sen på året för dessa färger, men jag tror att jag kommer att använda dem året runt. Dessutom vill jag gärna hålla kvar sommaren så länge som möjligt!

Utöver trevlig klubbrabatt på läppglanset fick man ett litet prov på lyxiga Genefique från Lancôme. Kicks klubb är himla bra!

När jag ändå var ute och sprang på stan passade jag på att haffa ett nytt exemeplar av min favoritvardagsskrubb från H&M, deras organiska i doften lavendel/mint.

Jag var även på besök hos Larsson & Lange, mer om det i ett senare inlägg... Har ni varit ute och okynnesshoppat något i helgen?

8 kommentarer:

  1. Njaaa, bara ett litet stackars nagellack från H&M och ett från Depend. Så pengarna har jag fortfarande kvar :) Väntar en månad tills jag kommer till sverige så får jag shoppa loss på svenska grejjer istället!

    SvaraRadera
  2. Honi: Nagellack från HM o Depend är inte fy skam! Det ska bli kul att se vad du fångat!

    SvaraRadera
  3. Nej faktiskt inte, men helgen är inte slut än, hihi :)

    SvaraRadera
  4. Josephine: Nej det är den inte =)

    SvaraRadera
  5. Jag har shoppat skor. Två par fuskConverse i lila och grått och ett par kängor inför hösten. Mest beautyaktiga är en deo och sminkborttagning :P

    SvaraRadera
  6. SaintBella: Åh, skor! Det är inte fy skam =) Deo o rengöring behöver man ju också, räknas knappt som shopping ;)

    SvaraRadera