måndag 6 september 2010

Lumene In the Sun


Imorse kastade jag mig över mitt nya lack från Lumene, 119 In the Sun. Usch vad besviken jag blev! Nyansen är finfin, men täckningen är superkass. Detta är ett lack helt anpassat för layering. Det borde finnas varningstext på flaskorna! Lacket åker nog av redan ikväll, men det är inte omöjligt att det får en ny chans, men då över något annat. De matchande ögonen och läpparna kommer upp så snart jag fått i mig lite middag!

In the Sun fick en ny chans redan nästa dag, det blev hur fin som helst!

6 kommentarer:

  1. Sminkan: Tycker du det? Jag gillar denna färgen så skirt.

    SvaraRadera
  2. Tråkigt att du bleb besviken. Färgen var väldigt fin

    SvaraRadera
  3. Tråkigt att lacket är så tunnt, men kan tänka mig att det blir superläckert om man kör med layering som du säger :) Färgen gillar jag iallafall!

    SvaraRadera
  4. Shamrock: Ja, det var synd. Jag ska komma på ett annat sätt att använda lacket!

    Lätt hänt, b o v är ju bredvid varandra =)

    Honi: Förhoppningsvis blir det fin då!

    SvaraRadera