måndag 16 augusti 2010

Dagens öga med Pop'n Copper


Som väntat var det en riktig fröjd att sätta penslarna I Lancôme Pop’n Copper i morse. Bättre morot för att komma igång med jobbet efter semestern kan jag knappt tänka mig! I morse gjorde jag en klassisk sotning med de tre neutrala färgerna i paletten. Jag la den beigea skuggan på den rörliga delen av ögonlocket, suddade med den mörka i yttre v:et och i globlinjen och avlutade med den ljusa skimmerskuggan upp till brynbenet och i inre ögonvrån.


Utöver Pop’n Copper använde jag mineralfoundation från IsaDora,, mineralrouge från Maybelline, Urban Decay 24/7 glide-on eye pencil i Corrupt, concealern Touche Èclat från YSL, UDPP och maskaran High Definition Lashes från Clinique,

8 kommentarer:

  1. Jättefint, hoppas att dagen gick bra! :)

    SvaraRadera
  2. Des: Tack!

    Shamrock: Tack! Jag håller med =)

    Makeuponista: Tack! Jag klarade mig bra :)

    Emma P: Tack snälla!

    SminkJante: Tackar!

    SvaraRadera
  3. Ohh GE MIG DEN!!!! Mycket vackert =)

    SvaraRadera