onsdag 25 augusti 2010

Nytt hos mig från Stila


Stila är ett av mina favoritmärken och jag är mycket nöjd med mina Smudge Pots från märket, så när jag hittade fyra stycken minisar för 21 dollar var jag inte sen att slå till. De två färgade är till mig och Kitten och den svarta (som jag redan har) är till systerystern. En läppglanspenna och en liten färgad dagkräm slank också med i beställningen.



Här ser ni Black, Kitten, Starry Night (navy med guldskimmer) och Violet. Ordningen på swatcherna blev lite klantigt blandade, men jag tror att ni ser vilken som är vilken ändå! Bilderna är klickbara.

Illuminating Tinted Moisturizern
och Lip Glazen ska jag berätta mer om en annan dag, nu är det hög tid att ta tag i middagsfix.

4 kommentarer:

  1. Jösses vilka läckerbitar du hittade där! :-)

    SvaraRadera
  2. Underbara blåa färger. En riktigt kap!

    SvaraRadera
  3. Vilka fina kap! :)

    SvaraRadera
  4. Ninni: Ja, jag känner mig himla nöjd =)

    SminkJante: Ja! Blått är verkligen flott ;)

    Makeuponista: Jajemän!

    SvaraRadera