onsdag 11 augusti 2010

Sparkling Award

Av fantastiska Sminkan har jag fått en fin Sparklig Award. Jag blev så himla glad för både awarden och den fina motiveringen, tack! Awarden går ut på att man ska berätta vad man uppskattar med sin egen blogg, och sedan skicka vidare till några andra bloggare man gillar.

Det jag gillar mest med min egen blogg är att en får mig att variera mig mer i smink- och lackväg. Att få överblick över samlingen är också en stor bonus. Största bonusen är ändå att kunna fråga alla som läser efter vad ni tycker och tänker om saker och ting. Det är hur mycket värt som helst!

Jag vill skicka awarden vidare till:
Fröken Rosa, som visar så mycket fint, skriver underbart om England och lägger upp fler och fler fina EOTD:s. Fortsätt med det =)
Beleza, som är så snabb med att dela med sig av spännande nyheter och som har den goda smaken att vara lika Clinique-frälst som jag är.
Kabuki, som guidar oss alla i hudvårdsdjunglen, tipsar om reor och då och då skräller till med fina FOTD:s.

5 kommentarer:

  1. Åh tack så mycket vad glad jag blir. :)

    SvaraRadera
  2. åh men grattis det var väl förtjänat! alltid lika roligt att se bloggare ge komplimanger till andra och såklart skickar den vidare! :)
    //http://www.pixijasmine.com/blog

    SvaraRadera
  3. Åh gulle vad glad jag blev! Tack så hemskt mycket!
    Kraaaaam!

    SvaraRadera
  4. Tina: Kul att höra =)

    Des: Vassego!

    PixiJasmine: Tack så mycket!

    Kabuki: Varsågod =) kram!

    SvaraRadera