tisdag 10 augusti 2010

Egen komposition med Naked Eye Kit

Redan innan jag hunnit testa alla föreslagna kombinationer med mitt Naked Eye Kit från Too Faced har jag experimenterat lite själv. Nu kan jag definitivt fastslå att Satin Sheets snarare är guldig än rosa. Inte mig emot, det är ju jättesnyggt!


Till sminkningen ovan har jag använt Pink Cheeks som hihglighter från globlinje till brynben och i inre ögonvrån, redan nämnda Satin Sheets på inre halvan av ögonlocket, och skuggorna Like a Virgin och Unmentionables i yttre v och globlinje.

Utöver paletten har Touche Èclat från YSL, maskaran High Definition Lashes från Clinique, Urban Decay 24/7 glide-on eye pencil i Corrupt och skuggbasen First Base från Too Faced varit i farten.

Jag har inte glömt att jag lovat swatcha skuggorna åt er, jag har bara inte riktigt hunnit med. Men den som väntar på något gott...

5 kommentarer:

  1. Är avundsjuk på den paletten, ser fram emot swatches:)

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt. Naturligt och ändå härligt skimmrande. Jag kanske måste ändra uppfattning om den här paletten ändå. ;)

    SvaraRadera
  3. Makeuponista: Kommer snart =)

    Tina: Tack! Ja, gör det =)

    SvaraRadera
  4. Åh så snyggt! Nu väntar jag bara på lönen, det går inte att stå emot längre, Naked Eye Kit måste bli mitt!

    SvaraRadera
  5. Fröken Frodig: Tack! Vad kul att du ska skaffa ett eget kit! Hoppas att du blir riktigt nöjd =)

    SvaraRadera