lördag 20 februari 2010

Snatch + Mildew




Det blev faktiskt ett kvällsöga igår, men det fastnade inte på bild. Som tur är hade jag opublicerade bilder på en nästan likadan sminkning. Jag var ju tvungen att testköra nya paletten! Igår (och på bilderna) testade jag Snatch och Mildew. De var till stor belåtenhet! Som vanligt kommer färgerna inte riktigt fram på mina bilder, ni får tänka in lite med oompf i dem.


Benefit Powderflage, UDPP, Clinique High Impact Mascara, persikoglittrande Snatch och gröna Mildew ur Pren Shadow Box, 24/7 glide-on eye pencil i Stash, Clinique Airbrush Concealer och Benefit Sugarbomb.

5 kommentarer:

  1. Sv: Ingen aning hur länge det är rabatt på cubus tyvärr :(

    SvaraRadera
  2. Mildew är så himla snygg! Riktig favorit. Ja, Snatch också. Nyfiken på hur Sugarbomb ser ut på också, men det kanske man får se en dag?:)

    SvaraRadera
  3. Makeuponista: Tack ändå =)

    Basteht: Jag kan tänka mig att de passar dig riktigt bra! Jag ska försöka få till bilder på Sugarbomb, men det är så himla svårt!!

    SvaraRadera
  4. ser jättefint ut! Alltid extra kul att sminka sig när man har nya produkter:)

    SvaraRadera
  5. Emma P: Tack! Ja, just nu tillbringar jag verkligen orimligt mycket tid med penslar och paletter i badrummet =)

    SvaraRadera