tisdag 5 maj 2009

Tickled peach

I det lilla paketet låg en fin present från mig till mig. Jag är en gravt beroende av ögonskuggspaletter, och kunde inte motstå denna fantastiska skapelse från Clinique.


Kvartetten heter Tickled peach och kostade bara 15 $ på Strawberrynet (mycket snabba, det gillas). Färgerna liknar mycket jag har förut, men dessa är mattare, varmare och liksom mjölkigare än de jag har som liknar.


Tänk att något så fint kan finnas i denna lilla oansenliga papp/plastförpacning! Jag återkommer med omdöme så snart jag hunnit prova. Ett härilgt projekt för en tisdagskväll!

4 kommentarer:

  1. Ah vad fin den var. Det är dina färger, iaf de färger jag tänker mig dig i:)

    Paletter är så bra tycker jag.

    SvaraRadera
  2. Ser väldigt trevlig ut. Rosa och grönt är en verklig favorit här, så kan tänka mig att den är kalas...

    SvaraRadera
  3. Aah, strawberrynet. Länge sedan jag köpte något därifrån nu. Måste gå in och botanisera lite snart...det är så gulligt att de knyter band på alla paketen! Tänk hur många paket de måste skicka ut varje dag :)

    SvaraRadera
  4. SminkJante: Det stämmer bra =)

    Emma P: Rosa o grönt är favoriter här också! Just nu överväger jag att köpa både den ros o den gröna blomskuggan ur cliniques vårkollektektion. Men jag borde nog inte...

    Heidi: Jordgubbsnätet är inte dumt =) Sådana fåniga detaljer som snören kring postpaket tilltalar mig. Jag är nog ganska lättköpt =)

    SvaraRadera