fredag 15 maj 2009

Stick, Nic!



Jag har testat ett till av lacken jag köpte i New York, nämligen Nic's Sticks by OPI i nyansen Feeling girly. Idén är mycket god, men resultatet blir inget vidare. Jag vet inte om det har att göra med bristande teknik från min sida eller med borste eller konsistens, men hur jag än gör får jag inte en fin yta. Lacket blir randigt och konstigt oregelbunden, men färgen är söt. Det ser värre ut verkligheten än på bilderna!


Någon anna som provat Nic's Sticks och tycker annorlunda? Eller instämmer?

4 kommentarer:

  1. Nej jag gillar inte heller dem. Köpte som tur är ett på rea men har inte använt det sedan dess. Trots att det är en fin färg. Penseln är hemsk och det är svårt att applicera. Håller med om att det var en bra idé, men själva produkten är inge vidare.

    SvaraRadera
  2. Tack för infon, var lite sugen, men nu tror jag inte att jag är det längre. :-)

    SvaraRadera
  3. Emilie: Det är nog penseln som är kruxet. Synd!

    Ninni: Nej, det är nog bara värt att testa om man hittar väldigt billigt. Skulle det funka vore det ju väldigt bra =)

    SvaraRadera
  4. Trist att det inte funkade, trodde dock inte riktigt på idén.

    SvaraRadera