tisdag 12 maj 2009

Dagens öga med Tickled Peach


Dagens ögon är målade med skuggor ur Tickled peach som jag shoppade hem från Strawberrynet i förra veckan.


Jag har använt den beigea skuggan över locket och den gröna längs övre fransrad och globlinje. I inre ögonvrån och upp till brynet ligger av den benvita skuggan. Skuggorna är målade på en bas endast bestående av Color Definer Sweet Bronze från Maybelline. På kinderna: Benefit Coralista.



Attans klantigt att skugga sig själv med kameran, men så kan det gå!

5 kommentarer:

  1. Vilket skimmer! Ser ut som siden i solljuset, fina färger också.

    SvaraRadera
  2. Kajsa Kavat: Skimmer är min grej

    SvaraRadera
  3. Snygg sminkning! Håller med Kajsa, skimret är supertjusigt, och min grej med:) Gillar förresten att du nästan alltid fotar lite produkter du har använt. Det ser fint ut. skulle jag börja med om det inte verkade så jobbigt:)

    SvaraRadera
  4. Jättefina skuggor. Paletten ser underbar ut.

    SvaraRadera
  5. Emma P: Tack! kul att produktfotande uppskattas =) Jag tycker också att det brukar vara kul att se. Dessutom är jag lite fixerad vid mina fina sminkprylar =)

    SminkJante: Tack! Den är väldigt fin, men lite skirare än jag trodde.

    SvaraRadera