måndag 25 maj 2009

Dagens på Sin



Idag har jag premiäranvänt Urban Decays Eyeshadow Primer Potion Sin som bas, och kan rapportera att den är en fullträff! Skuggorna sitter precis lika bra som med vanliga UDPP, och champagneskimrande Sin tillför dessutom lite extra skimmer och djup till skuggorna (framgår inte riktigt av bilderna här...). Köp om den om ni får chansen!


MUS Cybershadow Meteor i inre ögonvrån, Benefit Boi-ing, grönt och rosa ur IsaDoras Bloomings Spring, Naturally glossy mascara från Clinique, brynpenna H&M, ljuvliga lilla Sin och O-Glow resoektive -Gloss från Smashbox.

3 kommentarer:

  1. Åh vad sugen jag blir på PP Sin. Vart fick du tag på din?

    SvaraRadera
  2. Underbart fint! Vad kul att du gillar Sin... Är nog inget för mig dock, Shadow Insurance och jag ska leva lyckliga i alla våra dagar:)

    SvaraRadera
  3. SminkJante: Jag fick aldrig tag på den =) Efter att ha fått höra "sorry, out of stock" på Manhattans alla Sephoror såg jag så besviken ut att en snäll kille i kassan gav mig två st "deluxe samples".

    Emma P: Tack! Det är lite kul att vi tycker så olika om dessa primers =)

    SvaraRadera