tisdag 1 september 2015

Recension: The One Blast Mascara från Oriflame

Av oklar anledning fick The One Blast Mascara från Oriflame ligga på vänt länge innan jag kom för mig att testa. Nu är den vältestad och det har blivit dags för recension! The OneBlast Mascara (159 kr / 8 ml är en volymmaskara  som innehåller vax och lovar separation, jämn täckning och 24 gånger ökad volym. Om det är just 24 gånger så mycket volym ställer jag mig tveksam till, men fin volym och separation är det, eller vad tycker ni?

Jag gillar det mesta med The OneBlast Mascara. Lite lyxigare hylsa hade varit kul, men annars finns det inget att anmärka på. Appliceringen är enkel med den smala borsten, inget kladd. Trots nämnda borste är det inget problem att få upp volym och längd. Maskaran sitter bra också (men det gör de flesta maskaror på mig), och är helt okej att få bort. Jag får nog vara lite mer positiv till Oriflame i fortsättningen!
Betyg: 4 av 5

2 kommentarer: