onsdag 23 september 2015

Depend hösten 2015 Bohemian Chic


Häromdagen tog vi oss en titt på höstens färger av Depends gelhybridlack 7day och idag är det dags för ännu en samling höstfärger. Metallic-kollektionen Bohemian Chic består av sex murriga metallfärger, på gränsen till frostade. 

Jag tänker på ljung, ädelstenar och tjusiga tyger. Ovan ser ni Depends egna bilder och nedan mina flaskbilder.

På flaskan står numren utskrivna medan pressinfon innehåller även färgnamn. Kul med namn tycker jag! Lacken heter: 4077 Free Spirit, 4078 Boho Style, 4079 Flower Child, 4080 Earth Godess, 4081 Hippie in Love och 4082 Woodstock Memories

Jag är mest sugen på lila Free Spirit och nära-guldtonerna Hippi in Love och Woodstock MemoriesVilket Bohemian Chic-lack vill ni se på först?

6 kommentarer:

  1. Jag är nyfiken på guldtonerna så kör dem först. En fin kollektion =)

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om dessa, är inte så pepp på finishen tror jag. Men ska tillägga att jag bara sett dem på bild.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man behöver nog se dem på nageln för att veta!

      Radera