onsdag 2 september 2015

Grön onsdag med Science Fiction


Science Fiction är ett duokromt lack från H&M:s nya egna märke. Färgen är turkos-teal-grön-blå-lila och kanske inte ett helt solklart bidra till  i grön onsdag  hos Karin på Vacker & Underbar, men nu är den med där ändå! På solbilderna ter den sig havsgrön. Snygg är den, hur som helst, och lackegenskaperna bådar gott för resten av alla fina HM-grejerna. 

Science Fiction var det enda jag köpte när jag kikade in på H&M. Med hungrig bebis i vagnen gäller det att var snabb! Nästa gång vågar jag knappt ta med mig plånboken, så frestande tyckte jag att alla fina skuggor, kajaler och lack såg ut! Har ni hunnit prova mycket av allt det nya? Något särskilt som lockar?


14 kommentarer:

  1. Verkligen tjusigt! Känner igen det där med bebis-stressen...

    SvaraRadera
  2. Har själv köpt två o ett visar jag idag:) Ditt va en härlig färg! O jsg vet vsd du pratar om min dotter är snart 11 månader:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, vill genast komma och spana på dina bilder också!

      Radera
  3. Tjusigt-det här måste jag kolla på =)

    SvaraRadera
  4. Det här var ju jättesnyggt! Jag blev också sugen på duochromt nu, dock inte så mkt på att handla från H&M som på att plocka fram befintligt ur samlingen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Plocka fram lite befintligt borde jag också göra, duokromt är alltid kul!

      Radera
  5. Jag MÅSTE ha det där bara för namnets skull. :D

    SvaraRadera
  6. Sett det här på flera bloggar nu och det ser ju otroligt snyggt ut, måste kolla in det

    SvaraRadera