tisdag 1 september 2015

EOTD Lancôme My French Palette

Oj, september redan, phu! Jag som har en hel del sommargrejer kvar att skriva om, som denna EOTD. Jag börjar faktiskt grubbla lite på bloggens fortsättning, det finns så mycket jag vill hinna med men tiden är ganska begränsad när man har två barn... Vi får se hur det blir, kanske blir det helt enkelt ungefär som vanligt, bara lite glesare.

Här är hur som helst ett öga från en numer ytterst sällsynt tjejkväll på stan. Jag var i övrigt lite färgglad, så jag valde neutralare smink med underbara My French Palette från Lancômes vårkollektion 2015 French Innocence. Den  har använts på tok för lite, skärpning där för mig! Paletten förtjänar att luftas, även om det bara blir på sångstund i församlingshemmet.

Ur My French Palette har jag använt skuggan längst till vänster och de två längst till höger. Rouget är Too Faced Full Bloom Ultra Flush Powder Blush i nyansen Sweet Pink (färgprov- en härlig rosa färg till såväl bleka som solbrända kinder.

Vad jag använt:

2 kommentarer:

  1. En mycket vackert sminkning med en mycket fin palett! Förstår att du funderar över bloggens vara det gör jag med ibland, periodvis kan det kännas lite trött att blogga men sen är det jättekul igen. Framför allt så vet jag inte riktigt vad jag skulle göra med mitt smink- och nagelintresse om jag inte bloggade om det. Hoppas såklart på att din blogg finns kvar om än med glesare uppdateringar, skulle sakna dig om du försvann.

    SvaraRadera