torsdag 24 september 2015

Dagens naglar med Depend 4077 Free Spirit


Visserligen skrev jag att ni skulle få välja vilket av Depends  Bohemian Chic-lack som skulle pryda mina naglar allra först, men när tvååringen önskade lila till både sina och mina naglar vann hans önskan. Här ser ni alltså 4077 Free Spirit från Depend, med och utan solljus. Fint tycker jag, men lite för mycket frostighet och silver för att det ska bli en favorit


 Gäst-NOTD. Att favoriten, "min fina Folkvagn" fick vara med var ett krav!

8 kommentarer:

  1. Klart att folkan ska vara med! Söta naglar :)

    SvaraRadera
  2. Men åh, klart att ni ska matcha! Fint lack och bedårande NOTD från Nils!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vi matchar på tårna också, i blått :)

      Radera
  3. Jag blev genast förtjust i lacket och när jag såg det på så söta fingrar så kunde jag inte heller låta bli att le! :-)

    SvaraRadera