måndag 22 juni 2015

Festmejk från majbröllop

Alldeles nyss (trodde jag, men det är visst mer än en månad sedan, vart tar tiden vägen?!) var vi på bröllop. Jag körde en en neutral guldbrun sminkning till klassiska röda naglar och röda läppar. Framförallt ammade jag ståeendes en hel del under kvällen, då yngste herrn i huset endast behagade äta så...

 Suddigt, men metalliskheten hos skuggan framgår! Manikyren har jag redan visat här.

Urban Decay Naked Palette är ett säkert kort. Jag använde skuggorna Virgin, Sin, Half Baked, Smog och Darkhorse. Till ögonen använde jag också:

Till ansiktet:

Läpparna:

8 kommentarer:

  1. Wow, så himla fint! Borde verkligen använda min Naked-palett mer...

    SvaraRadera
  2. Riktigt snyggt, den skuggkombon är bara så snygg! Apropå bröllopssmink så börjar det nog förresten bli hög tid att tänka på mitt eget:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      åh så spännande! Hoppas vi får se sen :)

      Radera
    2. Klart ni får:) antagligen testomgångarna också, behöver ju bloggmaterial och dessutom kan de va kul att få lite feedback.

      Radera
  3. Snyggt, du passar väldigt fint i färgerna

    SvaraRadera