måndag 29 juni 2015

NOTD: Apolosophy 57 Powder Pink

Först ut på naglarna av sommarnyheterna från Apotek Hjärtats eget smink- och hudvårdsmärke Apolosophy blev blekrosa 57 Powder Pink. Ingen hit om ni frågar mig. Denna typen av nyanser är ofta snygga på plocksidor i modemagasin, men sällan i verkligheten. Resultatet blir strimmigt och trist, trots två lager plus under- och överlack enligt konstens alla regler. Ytan blir strimmigare än mina naglar är utan lack (de är nämligen ganska jämna), hur är det ens möjligt?!

6 kommentarer:

  1. Strimmigt är ju aldrig kul men färgen tycker jag är rätt fin. Kanske inte nån hit på egen hand men jag tror det skulle bli fint som bas för nail art.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som nailartbas kan det säkert funka!

      Radera
  2. Tycker att denna slags nyanser kan vara fina men det ska verkligen vara en bra formula för att jag ska orka!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är nog extra svårt med just sådana nyanser....

      Radera
  3. Så trist med ränder. Precis som med Isadoras lack numera. Dom var inte så förut.
    Men färgen kan säkert vara fin, som någon här ovan skrev, som bas vid olika nageldekorer.

    SvaraRadera