torsdag 25 juni 2015

Tio tomma #18

Jag tycker att jag jobbar på ganska bra med att använda upp produkter. Lägga upp tio tomma- inlägg är det sämre med, men idag är det dags. Här ser ni nummer 18 i ordningen:

Kroppsprodukter:

  • Lyxiga skrubben Sparkle Skin från Clinique, brukar ha en sådan minitub i necessären.
  • Budgetfyndet Oliva Earth Sugar Scrub, recension här.
  • Sophie la Girafe Baby  Body Lotion himla bra, ny tub redan på plats.
  • Överlacket till Depends gelhybridlack 7day är egentligen inte slut, men har tjocknat. Ny flaska redan på gång. Synd att den inte höll sig bättre...
  • Mandelolja från APL, först till gravidmagen och sedan i bebis badvatten och på skorven. Bra och inga konstigheter!

Trots att mycket tagit slut är mina förråd är oerhört välfyllda, det blir ingen reashopping för mig i år. Hur ser det ut för er?

Trevlig helg på er! Jag tror minsann att jag tar lite datorsemester i helgen...

4 kommentarer:

  1. Håller med, försöker hålla nere på shoppingen. Skulle behöva minska mitt förråd med hälften. Måste bli bättre på att sluta använda halvfulla burkar och ge dem vidare till vänner och börja på nya oftare. De räcker liksom för länge för att jag ska hinna med alla annars...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag borde också bli bättre på att ge vidare, jag gör det en del, men det kan absolut bli mer! Så dumt att grejer står och blir gamla...

      Radera
  2. Du är ju fenomenal på att ta slut på produkter! Och vadå, tycker visst att du är bra på att blogga om dem. Kul med såna här inlägg, bra att veta vad som gått hem i badrumsskåpen:)

    SvaraRadera