söndag 14 juni 2015

Dagens läppar med bareMinerals Pop of Passion Lip Oil Balm Punch Pop

Idag ska vi kika på ett av de nya  Pop of Passion Lip Oil Balm från bareMinerals som jag berättade om för ett tag sedan. Jag tror att nyansen ni ser på mina läppar är Punch Pop, men är inte helt säkert eftersom pressutskicket var färgmärkt. Jag är hur som helst väldigt förtjust i mitt Pop of Passion Lip Oil Balm-stift och har redan hunnit använda det många gånger. Svårt att gör rättvisa på bild! Färger är skir men ändå knallig (lite stain-aktig) och formulan är väldigt mjukgörande och skön.

 Stiften lanserar i butik imorgon, och jag är ruskigt nyfiken på att spana in fler nyanser, särskilt  Peach Passion och Tangerine Pop.


Pop of Passion Lip Oil Balm kostar 225 kr för 3.15 g och släpps den 15 juni. Säljs hos bland andra Åhléns, Kicks, NK, Sephora och auktoriserade webbutiker.

4 kommentarer:

  1. Snyggt! Lite synd det där att pressproverna inte var namngivna, har inte blivit att jag visat mitt och tror att det beror delvis på det. Fina och trevliga är de hur som helst :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de är inte dumma! Det blir till att hitta dem i butik, för det blir svårt att hitta swatches på nätet nu :)

      Radera
  2. Härlig nyans. Tycker hylsorna är så himla fina

    SvaraRadera