tisdag 16 juni 2015

Lösgodis till semesterpackningen från Clinique

Häromdagen landade ett kit med produkter från Clinique i resestorlekar hos mig. Jag ÄLSKAR miniprodukter, så jag blev minsann glad. Utöver att det är platsbesparande och praktiskt tycker jag att det är hygieniskt med produkter man har en ärlig chans att använda upp och dessutom är det bra att kunna prova mindre förpackningar innan man köper större. Win win win!

På bilden: Foaming Sonic Facial Soap, Superdefense CC Cream SPF 20, Age Defense BB Cream SPF 30 och Smart Custom-Repair Serum (följ länkar för recensioner).

Småtuberna kostar 65 kronor styck och finns hos Åhléns och Kicks så länge lagret räcker.

I liten förpackning finns även ögonskuggspennan Chubby Stick Shadow Tint for Eyes i ursnygga beigeskimrande nyansen 01 Bountiful Beige (ftidigare färgprover här). Passa på att testa om ni inte redan gjort det!

Superdefense SPF 20 Daily Defense Moisturizer finns också i liten tub just nu. Den ska jag slå till på direkt, så slipper jag burk i necessären!

4 kommentarer:

  1. Småprodukter är verkligen kanon, håller helt med:) hade gärna köpt en reseförpackning med deras BB eller Cc men iaf förra året var det så dåligt med färger...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det! Vet inte om det finns fler färger i år, man kan hoppas!

      Radera
  2. Ögonskuggspennan ser jätte snygg ut

    SvaraRadera