tisdag 9 juni 2015

Dagens öga med Twist-up Eye Gloss 16 Peachy

Idag ska vi minsann kika på ett öga! Det är en diskret sminkning från där jag har testat lite nytt från IsaDora och The Body Shop. Jag gillar verkligen färgen på Twist-up Eye Gloss 16 Peachy, men dessa pennor sitter tyvärr inte alls på mig, oavsett vad jag har över eller under. Här är den redan på glid, trots att sminkningen bara är några minuter gammal. Diskret korallton på ögonlocken är hur som helst snyggt.

Highlightning Dome är riktigt trevliga bekantskaper. Väldigt fina varma nyanser och mysig konsistens. En hel del skimmer, men det gillar jag.

Här ser ni produkterna jag kombinerat:

4 kommentarer:

  1. Få sånna där sticks sitter kvar på mig... Men fin sminkning så länge den varade.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, i ca en minut ;) Andra pennor sitter på mig, iaf Cliniques och Urban Decays.

      Radera