onsdag 29 september 2010

Swatches på Urban Decay Naked Palette


Nu har jag tagit mig i kragen och swatchat min Naked Palette. Skuggorna är målade i samma ordning som i paletten, på underarmen och på en grund av legendariska Urban Decay Eyeshadow Primer Potion, som ju också följer med paletten.


Skuggorna (med Urban Decays egen beskrivning) är: Virgin (satin chamois), Sin (champagne shimmer), Naked (matte buff nude), Sidecar (cocoa with golden sparkle), Buck (matte nutmeg), Half Baked (bronze), Smog (coppery chocolate bronze), Darkhorse (bronze with golden finish), Toasted (rich copper), Hustle (plum bronze satin), Creep (onyx with golden sparkle) och Gunmetal (gray with silver sparkle).


Vi kör två bilder utan bilxt också, för säkerhets skull. De är tagna i mulet fönsterljus. Varning för framträdande armhår!

8 kommentarer:

  1. Det är sådan härlig intensitet i UDs skuggor. Snygga till tusen.

    SvaraRadera
  2. SminkJante: Ja, de är verkligen bäst! Vissa är som flytande metall!

    Josephine: Ja =)

    Sminkan: De är precis lika fina som de ser ut. Minst!

    SvaraRadera
  3. Vad superhärliga de riktigt metalliska skuggorna ser ut... Fina skuggor över huvud taget. jag har förresten klickat hem book of shadows på ebay alldeles nyss;)

    SvaraRadera
  4. Emma P: De är fina. Men BoS! Ååååh! Nu blir jag nyfiken =) Är det trean? Ska bli så kul att se!

    SvaraRadera
  5. Ja det är trean!!! jag har suktat efter den ett tag nu så jag passade på och köpte den till mig själv i födelsedagspresent. Lurigt va?:) Åh ja, jag ser med fram emot att få se den:)

    SvaraRadera
  6. Emma P: Bästa presenten =) Jag ser fram emot att se den hos dig!

    SvaraRadera