onsdag 29 september 2010

H&M Grey Sky med och utan "frank"


Efter viss tvekan hamnade H&M:s lilla gråa, Grey sky, i min ägo. När jag först såg det i butik tyckte jag att det var för pastejigt. Sedan såg jag det hos en rad bloggare, och då ändrade jag mig. När jag väl köpt och målat kom pastejkänslan tillbaka (mer IRL än på bild).


Inför andra lagret frankade jag till det med hjälp av Barry M Nail Paint Grey, Essie Steeling the Sceene (för att inte missa det fina subtila skimret) och Mavala White. Jag blev minsann ganska nöjd! Här ser ni resultatet:





8 kommentarer:

  1. Fasen vad bra att kunna bygga om en produkt man inte är nöjd med!

    SvaraRadera
  2. Det blev finare efter ditt experiment. Jag gillar inte leverpastej...

    SvaraRadera
  3. Helt klart snyggare när det är frankat. Jag gillar inte heller lack i leverpastejfärg. Bra jobbat.

    SvaraRadera
  4. Riktigt mycket finare frankat, riktigt snyggt!

    SvaraRadera
  5. Mycket tjusigt både före och efter. Jag gillar nog pastej i viss mån, men inte för mycket av det...

    SvaraRadera
  6. Ninni: Ja! det måste jag göra oftare!

    Emma P: Instämmer!

    SminkJante: Tack!

    Honi: Tack! Kul att ni gillar det!

    Sminkan: Tack! Det var kanske inte helt oävet som pastej...

    SvaraRadera
  7. har köpt men inte provat...ser finfint ut!

    SvaraRadera
  8. Linda: Blir spännande att se vad du tycker!

    SvaraRadera