måndag 27 september 2010

Naked-vecka: Virgin + Gunmetal


Nakedvecka it is! Får man tag på en sådan fin palett måsten man jobba igenom den grundligt! Imorse högg jag in på ljusaste skuggan Virgin och ljuvligt blygrå Gumetal (ändskuggorna i paletten). Eftersom jag fortfarande har Envy Me på naglarna adderade jag gröna kajalen Covet till mejken.


Utöver kajalen och paletten använde jag UDPP som bas, High Impact Curling Mascara från Clinique, concealer med koffein från Garnier (måste skriva lite mer om den snart!), läppglanset Anni-Can Rock från H&M och rouget Luxury från Make up store.

4 kommentarer:

  1. Verkligen snyggt och klassiskt!

    SvaraRadera
  2. Måste erkänna att jhag är mäkta avis på den där paletten...;) Nästan anledning nog att åka till England en sväng senare i höst.:)

    SvaraRadera
  3. Sminkan: Tack =)

    Basteth: Jag vet att du skulle gilla den och instämmer i att englandsresan är ett måste! Vi ska förhoppningsvis hälsa på I & D i York, och jag har kollat upp att UD finns på deras Boots =)

    Ninni: Tack! PRecis som jag vill ha det =)

    SvaraRadera