torsdag 16 september 2010

Nytt till manen

Jag har glömt att berätta om och visa resultatet av klippningen. Det ska jag ta mig i kragen och göra snart, men i väntan på det visar jag nyshoppade Dual Personality Curl Definition + Soft Feel Serum, som jag köpt efter att ha läst en bra recension hos Heartcore-tjejerna. Såhär säger Aussie själva om serumet:
We took the oil from native Australian Jojoba seeds and created a serum which curly hair just loves. It conditions and softens your hair, leaving it looking shiny with beautiful, bouncy curls. Jojoba, you are amazing.

Visst låter det lovande?

4 kommentarer:

  1. Åhnej, du har väl inte klippt av ditt fina långa hår! Nu blir jag nervös...

    SvaraRadera
  2. Ninni: Inte helt =) Så himla svårt att fota, bara...

    SvaraRadera
  3. Heartcore: Tack för tipset =)

    SvaraRadera