måndag 29 juli 2013

Smoothie Kiwi Feeling Fresh

Jag sminkar mig inte så mycket om dagarna nu, men då och då blir det ett färgglatt öga. Häromdagen var det knalligt grönt som gällde.

Jag har lagt Feeling Fresh från MAC (mest i yttre ögonvrån) ovanpå L'Oréals Colour Infailable i kulören 019 Smoothie Kiwi. Double Effect Eye Shadow från Apotek Hjärtats Apolosophy i Pale Vanilla är highlighter upp till brynet och i inre ögonvrån. Den är fin, men kunde varit lite bättre pigmenterad.

Här ser ni vad jag använde:  Hypnôse Star Mascara från Lancôme, rouget Cherry Blossom (färgprov här) från Lily Lolo, duobronzern Sun Bunny ur Too Faced The Bronzed & The Beautiful - French Riviera Edition (färgprover här) och Glossy Eyeliner i 42 Dark Brown från IsaDora, (färprov här).

10 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack snälla du! Vi måste ses snart! (o jag ska svara på mejl, vilken dag som helst!)

      Radera
  2. Herregud vad SNYGGT!!! Häftigt med den gröna! Klär dig superbra! /Lotta

    SvaraRadera
  3. Superdupersnyggt! Lite Kate Moss-aktigt på något sätt. Härligt knalligt!

    SvaraRadera
  4. Underbart färgintensivt, grönt är så snyggt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Grönt är verkligen bäst :)

      Radera