fredag 19 juli 2013

Holofredag med bad

Dagens holofredag är i senaste laget, iallafall inlägget. Jag hann inte förinställa och har tillbringat dagen med bad, sol och bebismys istället för framför datorn. Visst är det fint längs de skånska ostkusten?

 
Nu kikar jag inte lite snabbt medan sonen sover och maten ligger på grillen. Tidigare i veckan bar jag fina frankenlacket LeLack som fått av just LeLack

Det är ett av mina favoritholon, även om min bilder idag är lite si och så. Både nyans, lackegenskaper och regnbågar är tipptopp. Här finns bättre bilder från en annan gång när jag bar lacket.

 Firar ni också idag? Berätta gärna i kommentarerna. Jag kikar in hos er när solen går i moln!

15 kommentarer:

  1. Åh vilken underbar grön nyans!
    Jag är med idag och firar holofredag :)

    SvaraRadera
  2. Jättefint, fräscht sommarlack du visar!

    Oja, skånska östkusten gillas. Jag har en bild från Haväng på bloggen idag, matchar lacket. :-)

    Jag är med på holofredag!

    SvaraRadera
  3. Härlig sommarfärg på lacket du bjuder på. Jag är med idag :)

    SvaraRadera
  4. Jag kommer vara med men har inte hunnit lägga upp inlägget än. Men sådär fint grönt har jag då inte.

    SvaraRadera
  5. Åh, LeLacks egna franken är verkligen hur vackert som helst! Älskart!
    Jag är med idag :)

    SvaraRadera
  6. Lacket är fint och utsikten underbar.

    SvaraRadera
  7. Wow vilken underbar gröning!!
    Jag är med idag :)

    SvaraRadera
  8. LeLack är verkligen ett fint lack och jag är så klart med!

    SvaraRadera
  9. Superfint och speciellt den gröna nyansen. Idag firar jag också holofredag. :)

    SvaraRadera
  10. Jag och också med idag :) Eller ja, igår ^^

    SvaraRadera
  11. Råkade kommentera på förra veckans holofredag, jag skyller på att jag är nybörjare...

    Jag är i alla fall med:
    http://vandrargenom.blogspot.se/2013/07/girly-bits-bachelors-button.html

    SvaraRadera
  12. Åh så fint och somrigt! Jag var inte med, låg på en strand i Kroatien och gottade mig istället, i holonaglar visserligen, men hade lite svårt att blogga om dem:)

    SvaraRadera
  13. Alltid lika kul att så många är med och firar! Tack allihop!

    SvaraRadera